VROOAM® Passion for powerports

Klant
VROOAM® takes performance lubricants to the next level with technically superior lubricants.

Why
De oprichter van VROOAM® heeft niet alleen jarenlange ervaring in de oliebusiness, maar is ook bekend met de powersport én de liefhebbers ervan! Zijn wens? Een oliemerk lanceren, dat aansluit bij de liefde voor deze tak van sport én bij de kindbeleving ervan.

How
Beeldenstorm bedacht een ‘klinkende’ naam en heeft daar het merk omheen gebouwd. Na het lanceren van de merknaam, de uitstraling, de producten en het promomateriaal, is het merk internationaal geladen.

What
De kick-off vond plaats tijdens de grote internationale MOTO Beurs in Keulen. Inmiddels zie je de VROOAM® -producten in de gehele racerij terugkomen.

“Na een jaar in de markt was VROOAM® al internationaal wereldkampoen”

Budget: € 5.000 – € 10.000

Concreet hebben we het volgende in dit project uitgewerkt
• Merkontwikkeling
• Corporate huisstijl
• Internetplatform
• Product design
• Beurs uitstraling
• Merchandise