Overzicht-logo-beeldenstorm

Petteflet concert

Klant Poppodium Vlow Veenendaal Case Nog niet zo lang geleden was in Veenendaal de eerste koopzondag. Een zondag die op het stadsstrand o.a. werd gevierd met de aftrap van poppodium VLOW. Een fantastische middag, waarbij jong en oud de hele ….

Overzicht-logo-rodebolletje

Het Rode Bolletje

Wat doe je als je als Sportservice het aantal bezoekers van je zwembad ziet dalen? Hoe zorg je ervoor dat je zwembad weer op de kaart wordt gezet en dat je doelgroepen activeert om te gaan zwemmen? Zorg voor positieve associaties en herkenning!….

overzicht-medtronic

Medtronic

Medtronic is een wereldwijd vooraanstaand bedrijf op medisch gebied. Onlangs ontwikkelde ze een nieuwe tool. Maar…hoe zorgen ze ervoor dat dit nieuwe medische concept door de medewerkers op de juiste manier wordt uitgezet?….

joopvanzanten-slider

Joop van Zanten Staalservice

Stel: Je wordt als bedrijf 50 jaar en wil dat graag vieren met al je personeel en klanten. Het probleem is echter dat je alles wat je doet, normaal en niet bijzonder vindt. Hoe ga je dan zo’n mijlpaal vieren? Hoe zorg je ervoor dat iets dat normaal is, toch iets bijzonders wordt?….

welkominveenendaal

Koopzondag Veenendaal

Veenendaal. Voor veel mensen is het een een plek van behoudendheid. Een plaats waar weinig gebeurt en waar koopzondag een beladen onderwerp is. Maar wat als die eerste koopzondag er nu toch komt? Dan wordt het tijd om tot actie over te gaan! Dat wat je HEBT en dat wat je BENT…..

dishman

Dishman

Hoe zorg je er als bedrijf voor dat mensen weten wie je bent? Door de combinatie van een gerichte contentstrategie, een uitgewerkt mediaplan en een herkenbaar concept, krijgt Dishman in Veenendaal een gezicht…..

PortfolioBeelden-OverzichtSpringplankwinkel2

De Springplankwinkel

In tijden als deze is het lastig om voor startende ondernemers een bedrijf of winkel te starten. Vooral omdat het lastig is om een financiering rond te krijgen. Laat staan alle overige kosten die op je af komen… Dat kan anders!….

Harderwijk

Citymarketing Stad Harderwijk

Zeg je Harderwijk dan zeggen 9 van de 10 mensen ‘Dolfinarium’ en verder komt het niet… Hoe kun je deze roemruchte stad weer tot de beleving laten spreken van bezoekers en inwoners?….

SNS

SNS Reaal

SNS Reaal heeft Beeldenstorm gevraagd om voor alle medewerkers een helder en fris verhaal neer te zetten over de veranderingen rond Solvency 2….